lauantai 14. toukokuuta 2016

Tää vihreä alkukesä on niin mun suosikki!

En pidä itseäni mitenkään luontoi-ihmisenä, mutta saatan olla väärässä! Oon aina nauttinut kaupungeista ja tapahtumista ja hektisestä fiiliksestä. Se tuo jännitystä elämään. Lisäksi oon kaivannut ulkomaille, enkä pitäny pitkään Suomessa asumista kovinkaan korkeassa arvossa.
Jotain on tapahtunut viimeisten muutaman vuoden aikana ja huomaan nauttivani luonnosta ja muun SUOMEN LUONNOSTA entistä enemmän. Ihan aidosti jopa viime syksynä ihailin värikkäitä puita ja oli ihanaa kun satoi vettä oikein kunnolla. MIKÄ MUSSA ON VIKANA???
En tiedä onko se ikä vai se että olen viime vuosina matkustanut enemmän kuin ikinä aiemmin... Tai ehkä asiat on vaan loksahtaneet kohdalleen ja oon oppinut nauttimaan hetkistä, enkä enää keskity niinkään odottamaan tulevaa. Mindfulness 😊

No tällä viikolla on taas hiukan ollut kiireistä ja raahauduttiin koiran kanssa lenkille tuonne metsään yhden pitkän päivän päätteeksi. Se ihana vaalea vihreys oikein humahti mun päähän ja muistin että tää on just se mun lempiaika vuodesta. Just ennen kuin lehdet tulee täyteen mittaan ja muuttuu tummemmiksi. Tätä vaaleaa vihreetä kestää vain pienen hetken ja tänä vuonna tää pieni hetki osui ihanan lämpöaallon ajalle. TÄYDELLISTÄ!

Nautitaan hetkistä, eikä murehdita tulevaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti