perjantai 13. toukokuuta 2016

Digitalist -tilaisuus aiheena asiakas

Huikea kokemus Digitalist network tilaisuudesta.
Tämä tilaisuus oli markkinoitu somessa. En tiedä kuinka monia vastaavia on aiemmin järjestetty, mutta nyt ainakin oli kiinnostus korkealla.
Ilmoittautuminen verkossa, lippu suoraa appiin ja maksua osallistumisesta ei ollut. Ilmoittautumisen yhteydessä tosin oli varoitus että käyttämättömästä lipusta tulisi tietty maksu.
Ainakin tilaisuuden yleiskuva näyttää siltä että kiinnostusta on ja sali on aivan täynnä ihmisiä.
Tilaisuus alkaa LinkedIn puheenvuorolla, jatkuu F-secure aiheella ja siitä sitten edetään.
Yhteinen asia on se, että esitykset alkavat lyhyellä videolla. Ja jatkuvat hyvillä, visuaalisilla esityksillä.
Hauskaa oli nähdä perinteisten yritysten kehitystä digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämisessä. Tilaisuudessa mainittiin dinosaurukset aika monta kertaa! Mutta siis toivoa on myös perinteisillä isoilla firmoilla, kun vain tehdään asiat uudella tavalla!!!
Kielenä on englanti ja suomi sopivasti sekaisin.
Eli yhteisössä on voimaa! Kun aikoinaan yhteisö koostui lähialueella asuvista ihmisistä, nyt se koostuu yhteisistä aiheista kiinnostuneista ihmisistä, jotka ovat verkottuneen digitaalisesti tavalla tai toisella.
Hauskaa kokea yhteisöllisyyttä tällaisessa isossa tilaisuudessa. Miten tällainen hype syntyy? Mistä aiheista vastaavaa voitaisiin saada aikaan?
Nyt aiheena asiakaskokemus digitalisaation avulla.

Olen vasta alussa omalla digi-urallani, joten en vielä osaa sanoa onko tämätilaisuus kuinka tyypillinen vai erityinen 😊
Seuraavia odotellessa!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti