lauantai 21. toukokuuta 2016

Kuntosali vaihtoon?

Mä siis nautin urheilusta ja kuntosalilla käyn monta kertaa viikossa.
Onneks töissä on sali (ei mikään luksus, mut ihan riittävä mulle) ja Keravalla oon ollut Feeniks kuntosalin jäsen jo monta vuotta. Liityin tälle salille kun olin äitiyslomalla ja syy oli pääasiassa hyvä lapsiparkki ja ohjatut tunnit. Nykyään näille ei niinkään one tarvetta, mutta hyvä ilmapiiri ja mulle sopiva palvelu on pitänyt mut jäsenenä. Myös Rakel Lingnell on  tuonut tätä kuntosalia julkisuuteen ja ollaan aika monta tuntia yhdessä urheiltu Feeniksillä 😊 http://www.clubfeeniks.com
No nyt on joku kuntosaliketju ostamassa salin ja pitää itsekin miettiä mitä tehdä asian kanssa jatkossa.
Ehkä testaan tätä uutta ketjua ihan asiakkaan näkökulmasta. Syntyykö mulle "emotionally engageing" asiakaskokemus. Kun tästä asiasta ollaan töissä viime aikoina puhuttu paljon. Kai ne samat säännöt pätee myös kuntosalissa...
Digitalisaatio näkyy trendinä myös kuntosaleilla, kun ohjatut tunnit siirtyy entistä enemmän verkkoon ja sieltä voi liittyä tunnille oman aikataulun mukaan. Tuoko se kuitenkaan sitä samaa henkilökohtaista asiakaskokemusta ja motivoiko liikkumaan myös syksyn pimeinä iltoina. Jää nähtäväksi, mutta mielenkiinnolla odotan uutta kokemusta!
Ja se mikä on helpotus, että voin asiakkaana vaihtaa kuntosalia just oman mieleni mukaan 👍🏼

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti