keskiviikko 31. toukokuuta 2017

Miks mä tarviin valokuvia kännykässä....

Mä oon niin riippuvainen mun kännykästä et välillä tää luuri tuntuu olevan kasvanu muhun kiinni. Yks parhaista jutuista on valokuvat, kun niistä saa aina hyvän muistutuksen mitä kaikkee onkaan tapahtunut viime aikoina...
Nyt tsekkasin toukokuuta ja tää on ollut sellasta hulinaa etten muistakaan mitä kaikkee on viimesen kuukauden aikana tapahtunu.
Kun mietin näiden kuvien kautta kaikkia niitä hetkiä mistä oon saanut nauttia, niin täytyy sanoa et mä oon tosi tyytyväinen elämääni. Kuvista löytyy hymyjä, nauruna, jännitystä, pelleilyä, reissuja ja onnea monessakin muodossa. Viime aikoina työ on ollut mun kantava voima ja mun duuni on just mun näköistä (hauskaa ja haastavaa)! Mulla on upeita duunikavereilta joiden kanssa on mahtavaa tehdä hommia.
Oon ehtinyt myös esiintymään erilaisissa tilaisuuksissa, digitalist oli tosi jännä ja ihanan spontaani. Meidän summit oli ihan toisenlainen, ja vedettiin mahtava Star Wars show!
Harrastamaankin oon ehtinyt ja lentokoneesta oon päässyt putoilemaan Utissa, Malmilla ja Miamissa. Uusia urheilulajeja on tullut varmaan pari kymmentä 😊 Lasten kanssa ollaan touhuttu kaikkee kivaa, on uitu, ratsastettu, kiipeilty, käyty partiossa,....
Ihan HUIKEE toukokuu siis! Ehkä kesällä vähän rauhottuu ja otan iisisti (tai jatkan hirveetä vauhtia uusiin seikkailuihin)!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti