keskiviikko 10. toukokuuta 2017

Hauskoja yllätyksiä piristämässä mun viikkoa

Mulla on ollut tosi hauska alkuviikko! Ja aina vaan paranee...
Tällä viikolla on satanu lunta melkein joka päivä. Mä oon urheilu kun hullu ja mun kalenteri on ollut ihan överi-buukattu. Mutta mulla on ollut ihan sairaan hyvä fiilis silti!!!
Tänään on keskiviikko ja oon mm. päässyt partioon poikani kanssa harjottelemaan kirveen käyttöä 😃
Nyt illalla mulle soitettiin ja kerrottiin et mut on nimetty finalistiks Blue Arrow Awardsiin. Siinä siis valitaan digitalisaation vaikuttajia. Meillä on kyllä saatu tosi paljon aikaan ja muutettu koko toimintaa ihan uuteen suuntaan. Oon silti yllättynyt että tällaiseen just mut nimetään, varsinkin kun en ole hakenut kisaan enkä edes kuullut koko jutusta!
No löysin kotona myös postia ja virallisen kutsun tohtoripromootioon. Kiva kun näin usean vuoden jälkeen muistutetaan että oon saanut jotain valmiiksi tuolla opintojen saralla!
Saapa nähdä mitä tää viikko vielä tuo tullessaan... huomenna pääsen taas oikein osaamiseni keskiöön, kun pääsen juontamaan Digitalist tapahtumaa Ville Tolvasen kanssa 😂😂😂 kyllä toi ydinenergiatekniikan tohtorin tutkinto pätee ihmeellisiin juttuihin...
No hymyssä suin mennään loppuviikkokin, tulipa vastaan auringon paistetta tai lunta tupaan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti