torstai 11. toukokuuta 2017

#digitalist energy forum... Mitä jäi käteen?

Me käytiin Teron kanssa lounaalla viime syksynä ja juteltiin aiheesta digi ja mietittiin miten saatais nostettua profiilia koko energia-alalla tän osalta. No me päätettiin järkkää Digitalist tilaisuus, kun tykättiin Villen konseptista.
Siitä se sitten lähti!
Homma toimi yllättävän sujuvasti (ainakin mun näkökulmasta, luultavasti meidän viestintä on tehny ison duunin kulisseissa ja päästäneet mut helpolla..). Ja eilen 11.5. päästiin asiaan...
Mä olin lupautunut juontamaan homman Villen kanssa ja tää EI TODELLAKAAN OLE mun core osaamista 😁 ei toi ydinvoimapuolen väikkäri oikein auta, eikä ehkä myöskää  kaupalliset opinnot... No tykkään haasteista joten kiva että pääsin taas hyppäämään kauas mun comfort zonelta!
Mä nukuin huonosti pari edellistä yötä ja aamulla ei ruoka uponnut. Sit kun päästiin vauhtiin niin aloin nauttimaan tilanteesta.
Oli huikeeta nähdä energiaan liittyviä esityksiä ja saada taas kerran varmistusta että me ollaan tekemässä ihan oikeita asioita.
Mun suosikki oli tietty Pekka Lundmark, mutta olin myös tosi otettu esim. Leanheatin setistä.
Mä siis henkilökohtaisesti sain paljon irti tällä kertaa digitalistista, mutta me yhtiönä saatiin myös! Saatiin nostettua koko alan digi-näkyvyyttä ja viestittyä meidän tekemisistä sisäisesti ja ulkoisesti. Sit me kasvatettiin omaa uskoa siihen että meidän suunta on oikea.
Mä liitelin pilvissä koko päivän ja uskon että niin teki meillä moni muukin.
Ihan huippua! Kiitti Ville ja koko meidän tiimi, seuraavaa yhtä huikeeta juttua sit vaan pohtimaan 😊
Ps. Sorry kun oon suorittaja ja aina ruoskimassa meitä eteenpäin!!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti