keskiviikko 17. toukokuuta 2017

Lentoja... ei ihan ajallaan...

Mulla on ollu huono tuuri viime aikoina lentojen suhteen.
Viikko sitten olin Miamista lähdössä kotiin ja lentokentällä ensin meidät lastattiin koneeseen ja sitten purettiin ulos. Sitten selviteltiin uusia lentoja ja buukattiin toiset. Sit vielä oli niin hölmöt vaihdot että lentoon olisi mennyt about miljoona tuntia, mutta onneks sain sitten vaihdeltua lentoja aikaisemmaksi ja pääsin ihan inhimillisesti kotiin :)
Nyt taas istutaan Helsingin laungessa ja lento on peruttu. No soitellaan Finnairin palveluun ja tsekkaillaan seuraavaa mahdollisuutta.
Eipä mulla niin kiire tonne Moskovaan ole, mutta aamu alkoi 7.15 treeneillä Keilaniemessä niin vähän alkaa jo väsyttämään tässä vaiheessa...
Onneks on pari kollegaa mukana ja SÄHKÖÄ LÖYTYY joten koneet saa ladattua! Ilman sitä olisin ihan pulassa kun kaikista laitteista alkaa akut hyytyyn.

Täytyy antaa tunnustusta Finnairin asiakaspalvelulle, sillä apua löytyy melko helposti. Tosin soiteltiin kaverin kanssa samaan aikaan, se soitti gold-palveluun ja mä platina-palveluun. Se pääsi aikasemmin läpi, mutta mä sain parempaa palvelua ;)

No ei meidän tarvii päästä perille kun huomiseksi aamuksi ja jos illalla pääsee takas niin sehän riittää!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti