sunnuntai 14. toukokuuta 2017

Äitiys ja äitienpäivä... kiitos äiti 💙

Mun elämä on aika ihmeellistä liitoo välillä. Oon miettinyt välillä mistä tää levottomuus tulee, onko se perinnöllistä vai kulttuuria ja onko normaalia olla tällänen duracel-pupu!?!
Mun oma äiti on aina ollut myös tosi aktiivinen joten ehkä tää on geeneissä, mä oon vaan menny askeleen pidemmälle (tai en vaan tiedä äitin kaikkia toilailuja 😉)...
No näin äitienpäivänä on kiva rauhoittua ja vaan olla lasten kanssa ilman plania.
Muutenkin on kiva heittäytyä virran vietäväksi ilman että tietää etukäteen mihin virta vie 😁 Se vaan ei ole aina mahdollista kun sekä duunissa että kotona pitää yrittää ihjailla hommia oikeaan suuntaan. Tai ehkä just sen takia tarviin tätä heittäytymistä ja suunnittelemattomuutta elämääni.
Takas äitiin. Äiti on ollut aina mun ohjaava voima, turva ja luotettu. Äiti on aina tehnut kovasti töitä yrittäjänä ja opettanut meidätkin panostamaan uraan ja opiskeluu. Äiti on tehnyt musta rohkean ja opettanut nauttimaan elämästä ja seisomaan omilla jaloilla. Jos onnistun ees puoliks yhtä hyvin niin pidän itseäni onnistuneena äitinä.
Kiitos äiti 💙


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti