torstai 18. toukokuuta 2017

Henkilö brändi... mitä siitä pitäisi irrota?

Oon miettinyt viime aikoina tätä henkilö brändi-asiaa. Ville Tolvanen on ollut ihan huippu tässä ja nyt oon pohtinut kovasti miksi tällaista pitäis / kannattais tehdä.
Oon blogannu Atomimummona jo pari vuotta ja kun tää mun juttu on alkanu nyt leviämään niin mitä ihmettä tästä pitäis kehittää?
Toki voisin ottaa konsultin auttamaan ja viemään homman seuraavalle tasolle, mut mä oon vähän tee-se-itse-tyyppi. Joten haluan pohtia asiat läpi itse 😂
Just tänään varasin atomimummo.com osoitteen ja tein sivut nettiin. Siinä mietin just että miksi... jos tarjoaisin palveluja tai myisin jotain niin brändin tehtävä ois selvä.
Mutta kun en tällaista tee, vaan pohdiskelen vaan elämää ja uraa ääneen, niin miksi mun pitäis panostaa tähän henkilö brändiin?
Ehkä asia selviää mulle ennen pitkää (tai sitten ei), nautitaan matkasta olipa päämäärä mikä tahansa 😁


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti