lauantai 3. kesäkuuta 2017

Mikä tekee työpaikasta hyvän?

Viime aikoina on tullut pohdittua motivaatiota, omaa ja muiden. Oon päässyt johtamaan isoa muutosta ja siinä pääasia on motivoida ihmiset muuttamaan näkökantaa ja toimintaa.
Paljon on pohdittu aihetta leadership ja sitä miten se eroaa aiheesta management.
Mä uskon leadershipiin ja ihmisten sisäiseen haluun toimia hyvin (ehkä oon ideologinen tai sinisilmäinen).
Tässä mun näkemys:
Annetaan porukalle vapaus valita ja painostetaan jokainen ymmärtämään kokonaiskuva asiasta. Autetaan päätöksenteossa coachaamalla ja jos ratkaisut on joskus vääriä niin opitaan niistä.
Mä oon saanut kokea itse tämän tyyppistä johtajuutta ja se on saanut mut motivoitumaan duunistani. Tällaisen palon ja innostuksen kun saan tartutettua eteenpäin niin me mennään taas oikeaan suuntaan 😃



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti