maanantai 26. kesäkuuta 2017

Hippikesä 2017

Mä oon aina ollu vähän hippi (ainakin salaa). No nyt vedetään taas hippikesää ja tää on paras kesä ikinä!
Mä oon niin kypsä tähän rutiineista koostuvaan elämään. Sain tarpeekseni jo keväällä ja nyt päätin ottaa aikaa itselleni ja omille jutuille. Kesähän on ihan parasta aikaa heittäytyä hetkeen ja tehdä ex tempore juttuja...
Mä nimittäin inhoon suunnittelua ja valmisteluja, mut rakastan yllättäen eteen tulevia kokemuksia. Lisäksi joudun duunissa niin paljon koordinoimaan et en haluu tehdä mitään päätöksiä vapaa-ajalla.
Mikä parasta, näitä uusia juttuja tuntuu aina tulevan jostain 😉 Eli salaisuus on siinä että sanoo aina uusille jutuille JOO!!!
Nyt eletään juhannusta ja oon tähän mennessä mm. hyppiny huolet pois festareilla Eppujen tahtiin, juossut mereen vaatteet päällä iltakävelyllä, hypännyt helikopterista ja ottanu selfien Jamie Hyneman kanssa.
Tää on vasta alkua, hymyilyttää jo valmiiks että mitä kaikkea on vielä edessä.
HIPPI-KESÄ 💙
Ja hyppääjille: RAKKAUTTA PERKELE

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti