perjantai 29. huhtikuuta 2016

Haaste otetaan vastaan 😊

Haasteet on pop! Ihan sama onko kyseessÀ vuoren valloitus, joku kilpailu, itseni voittaminen (esim. ekalla laskuvarjohypyllÀ) tai uudet haasteet töissÀ. En tiedÀ onko se sisÀÀnrakennettu kilpailuvietti vai mikÀ, mut nautin haasteen alkuvaiheesta, kun pÀÀsen aloittamaan uutta urakkaa. Sitten on hienoo matkan varrella viedÀ asioita kohti tavoitetta. Kun sitten lopuksi pÀÀsee maaliin, niin huippu on sitÀ palkitsevampi mitÀ isompi työ on vaadittu...

Mulle on tulossa kaksi isoa vastuuta tÀssÀ yhtÀaikaa ja MBA kurssi on myös menossa. TÀmÀ vuosi tulee olemaan tiukka, ja uskoisin ettÀ myös aivan mahtava!
Sain viime viikolla yhden tyypin epÀilemÀÀn ettÀ en pysty nÀitÀ vastuita hoitamaan. No otin asian positiivisesti ja sovittiin ettÀ teen asialle jotain, jos alkaa nÀyttÀmÀÀn tarpeelliselta.
Samoin kÀvi vÀikkÀriÀni tehdessÀ, mun pomo ei uskonut ettÀ saan sen tehtyÀ niin tiukalla aikataululla (kun olin kuitenkin tÀysipÀivÀisesti myös töissÀ ja lapset oli pieniÀ). Kun pÀÀsin tavoitteeseeni, se kyllÀ muisti epÀilyksensÀ ja uskon ettÀ sain sen arvostamaan mua uudella tavalla.
No nyt mulla on taas uusi haaste edessÀ, vÀlillÀ kauhistuttaa, mutta lÀhinnÀ oon intoa piukassa.
TÀn tavoitteen saavuttamiseen tarviin hyvÀn jengin auttamaan, yksin ei nÀitÀ taisteluja voiteta!
Onneksi töissÀ on mahtavaa porukkaa ja firman johto antaa tukensa. Mulla on myös upeat kotijoukot jotka ymmÀrtÀÀ, tukee ja auttaa kaikin mahdollisin keinoin. PÀÀn saa tyhjennettyÀ vÀlillÀ lentokoneesta hyppÀÀmÀllÀ ja tiukka urheilu pitÀÀ myös kropan kunnossa.
Siis antaa tulla vaan, valmiina ollaan!

"Hanskat ei tipahda, periks ei anneta. Ne sanoo: et pysty, et voi, ei kannata. Mun korvissa se kaikki kuulostaa haasteelt. Ne saa luun kurkkuunsa kun tulosta taas teen..."
Elastisen Eteen ja ylös on niiiiin mun biisi! https://m.youtube.com/watch?v=DkJkOl4qv0I

Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti