maanantai 17. lokakuuta 2016

Paluu menneisyyteen…

Pääsin vaihteeks työmatkalle tuoreiden insinöörien kanssa. Tuli siitä mieleen kuinka jännää itselle oli se eka työmatka kun olin tuoreena DI:nä aloittanut työt Olkiluodossa. Heti parin viikon jälkeen lähdettiin Saksaan ja sehän oli varsin huikeeta!!!

Nyt kun reissaan aika paljon niin nää työmatkat ei oo mitenkään hehkeitä tai ihmeellisiä. Lähinnä niitä yrittää minimoida ja lähettää muita motivoituneempia insinöörejä reissuun. No onhan se välillä mukavaa jossain käydä, varsinkin jos on vähän ylimäärästä aikaa katsella ympärilleen. Turhan usein työmatkalla ehtii näkemään vaan lentokentän ja toimiston, ja välillä ei edes muista missä sitä sattuu olemaan.

Nyt tosiaan on kiva nähdä miten innostavaa tää voi olla nuoremmille ja ehkä ne piristää muakin.
Vaikka työmatkoista in hohto kadonnut, niin en missään tapauksessa haluis palata siihen ensimmäiseen vuoteen insinöörinä. Aika pitkälle oon siitä tilanteesta päässyt ja tällä hetkellä oon parhaassa duunissa missä oon ikinä ollut. Hirveesti hommaa, vastuuta ja paljon reissua, mutta duuni on kivaa ja monipuolista. Saan tehdä monien huippujen kanssa hommia ja pääsen mukaan moneen uuteen juttuun. Oon taas viimesen puolen vuoden aikana oppinu niin paljon uutta ja kulkenut aikamoisen matkan, jota en ois ennalta osannut yhtään odottaa.

Ja mikä kaikkein kivointa, kellotaajuus on tosiaan nopeutunut näissä hommissa! Mitään ei enää odotella kuukausia, vaan asioita potkitaan eteenpäin päivissä tai viikoissa. Sopii mulle :)
Kiva nähdä mitä seuraavat puoli vuotta tuo tullessaan…


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti