lauantai 29. lokakuuta 2016

Nuorten johtaminen

Saatiin eilen hyvä esitys Henna Ojalalta Atomi.com
Miten siis nuorta sukupolvea johdetaan? Ja mitä erityistä pitää ottaa huomioon???

Viestit oli seuraavat:
Anna vapautta valita työnteon ajankohta ja paikka. Eli ei 8-16 työaikaa ja toimistoa paikkana! Työtä voi tehdä kaikkialla ja milloin vain. Lisäksi vapaat ajat loman pitämiselle, joten jos huvittaa lähteä talvella surffaamaan Thaimaaseen niin siitä vaan :)
Poista hierarkia. Kaikki voivat jutella ja antaa palautetta eri rooleissa.
Työn tekeminen on kivaa ja sillä on suurempi merkitys. Mitä yhteistä hyvää firma tekee, kuten pelastaa valaita, tarjoaa puhdasta energiaa, auttaa AIDSin hoidossa Afrikassa, ym...

Mulle tuli heti mieleen että meidän pitää rakentaa paremmin viesti miten parannetaan maailmaa puhtaan energian saralla. Myös esimerkkejä kuinka kivaa ja vapaata meillä on olla duunissa! Heti eroon kellokorteista ja kivoja yhteistyötiloja peliin...

Mä elän itse esimerkkinä tällasta duunia. Oon lähdössä Hawajille kuukaudeksi jouluna ja aion olla off-line. Mutta yleensä oon hyvin on-line aina kun töitä on niin ne hoidan (olipa kello mitä tahansa ja päivä mikä tahansa, tai olinpa maailmalla missä tahansa). Työ ja muu elämä yhdistyy ja selkeää erottelua ei ole.
Mulle tää sopii ja on täysin mahdollista :)

Tärkein viesti olikin nuorten osalta:
MAHDOLLISTA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti