perjantai 22. heinäkuuta 2016

Festareita... Siis mitä???

Istun autossa (jos tätä kirppua voi autoksi kutsua) ja oon matkalla Laukaaseen! SIIS MITÄ???
Rakas serkkuni, joka on media-alalla, raahaa mut John Smith festareille.
Serkulle tunnustus, kun on myös uskaltautunut mun mukaan ydinvoimatilaisuuksiin seurustelemaan vanhojen miesten kanssa. Nyt siis mun vuoro ja pääsen ihmettelemään rankempaa musaa 😊
Rock ja raskas musiikki ei ole todellakaan mun juttu, mutta avoimin mielin...

Meidän valmistautuminen tähän tilaisuuteen alko kävelylenkillä, jatku joogalla ja viimeisteltiin pullakahvilla. Lapset jätettiin mummolaan ja lähdettiin kaksistaan liikenteeseen. Miksiköhän nää jutut tuntuu nykyään enemmän rasitteelta kun nuorempana oltiin ihan fiiliksissä kaikista festareista. Oi niitä aikoja!



No oon sitä mieltä edelleen, että kaikkea pitää koittaa ainakin kerran ja nyt on siis testissä tällainen tilaisuus. Voihan olla et innostun kyseisestä genrestä ja musta tulee hevari! Tai sit ei, mut onpa testattu tätäkin...
http://johnsmith.fi/aikataulu/

Huomenna on sitten suuntana Tampere ja vähän toinen moodi, kun lavalla Vesala, Ela ja Tuisku 😆

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti