maanantai 3. huhtikuuta 2017

Vedin esityksen TUNTEELLA...

Mä kävin puhumassa digitalisaatiosta Solitan Frontline Summitissa ja päätin esiintyä vaihteeks enemmän tunteella, vähemmän asialinjalla.
Mua jännitti ihan kauheesti esiintyä SUOMEKSI! En normaalisti esiinny suomeksi lainkaan. Lisäksi mulla oli meidän toimarille tehty esitys, joten en ollut itse kasannu kalvojani. Näin jouduin vähän sovittamaan stooriani uuteen muotoon kun en halunnut esitystä puukottaa...
Siis lähtökohta: kämmenet hiessä ja sydän hakkas miljoonaa kun alotin osuuteni...
Onneks mä oon aika hyvä peittämään jännitykseni ja osaan nauttia tästä jännityksestä (sen fiiliksen takia hyppään myös laskuvarjolla!!!).
Eli vedin esitykseni ja sain yllättäen tosi positiivisia kommentteja myös jälkikäteen 😊 Mä julistin rakastavani työnantajaani ja duuniani  (ja ihan selvin päin 😂😂😂)
Itse en oo pystynyt tätä videoo katsoin, kun omaa esitystä on aina kamalaa katsella. Mutta oli hauskaa, kyllä esiintyminen on vaan niin mun juttu.

http://publisher.qbrick.com/Embed.aspx?mcid=6B41FC42d6512c85&width=640&height=360

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti