torstai 13. huhtikuuta 2017

Onneks kaikki oli mulle kilttejä, oisin muuten varmaan alkanu itkeen...

Herätys klo 6 ja vauhdilla työpaikalle... treenit alko 7.10. Ja olikin kunnon treenit! No siitä sit duuniin ja koko päivä kiinni taas erilaisissa jutuissa. Porukka multa välillä kysyy et mitä mä teen kaiket päivät. No tänään oli keskusteluja data platformeista, uusista bisnes ideoista, fuusio-aktiviteeteista, meidän osaamisen myymisestä, IT arkkitehtuurista, VR palveluiden markkinoinnista ulkomailla ja meidän kulttuurinmuutos-projektista. Niin ja pari haastattelua hoidin kun meitä haluttiin haastatella digi aiheesta.
Tuli siis taas sovittua monia asioita, kuultua monia mielipiteitä, vaikutettua (toivottavasti positiivisesti) ihmisten ajatuksiin ja vedin myös oman tiimin viikkokokouksen ja sovittiin SOME aktiviteetit seuraavalle viikolle.
Se mikä on ihanaa niin duunikavereilta oppii aina jotain uutta ja kuulee hyviä mielipiteitä eri aiheista.
No normipäivän jälkeen pääsin siis kotiin 6:n pintaan ja aloin kyselemään enkun sanoja meidän 4-luokkalaiselta. Sit alkoi rinkkojen pakkaus, kun meidän kolmikko on lähdössä partioleirille ja rinkka kuuluu pakata itse. Mä olisin hoitanut pakkaukset yksin vartissa, mutta annoin lasten pakata. Siinä sit tuhrautu semmoset 2 tuntia kun minä luin listaa ja lapset haki kamppeita ja yritti saada niitä tungettua rinkkoihin.
Kun sitten puol 9 lähdin hakemaan makuupussia lainaksi serkulta niin täytyy tunnustaa et olin IHAN PUHKI!
Jos ois ollu mikä tahansa hankala tapaus tällaisena päivänä niin olisin saattanut revetä, olin meinaan illalla niin poikki et kaaduin sänkyyn ennen ysiä.
Onneks mulla on kivoja duunikavereilta, ihana perhe ja harrastuksia. Kyllä tällä setupilla jaksaa nääkin päivät 💜

Ja lapset oli niin onnellisia rinkkojen kanssa 😊

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti