maanantai 20. helmikuuta 2017

Time management... Mitä se on?

Mulle opetettiin yhdessä meidän johtamis-koulutuksessa että pitää aina varata aikaa ajatustyölle. Saatiin jopa 30 minä tiimalasi, jossa on kirjoitettuna aiheita kuten: innovation, reflection, mindfulness...
En tiedä onko joku sillä kurssilla olleista joskus ehtinyt käyttämään puoli tuntia näin, mä en ainakaan oo!
Jos mulla on puoli tuntia aikaa, niin hoidan pitkältä to-do-listalta asioita pois. Käytän myös lounaat usein asioiden sopimisen kun meidän ruokalassa näkee aina porukkaa 😊
Välillä onnistun, hyvänä esimerkkinä mun koulu kun sain just eMBA:n tehtyä. Yritin minimoida ajankäytön, kun oli vähän muutakin tekemistä... mutta sain just arvion ja olin kuulemma "yksi parhaita arvioita saaneista opiskelijoista". Hahaa!
Ehkä tarttisin coachin itselleni tähän time managementiin, jotta osaisin paremmin priorisoida asioita. En ehkä oo ihan aloittelija mut vielä on kehitettävää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti