sunnuntai 12. helmikuuta 2017

Mistä tietää kuinka kauan kroppa kestää???

Mun ihana Fitbit kertoi just että mun leposyke on keskimäärin 55 bpm ja lomalla se oli 48 bpm. Mitä tästä pitäisi ymmärtää? Että osasin lomalla ihan oikeesti rentoutua ja nyt on taas stressi ja kiire päällä? Ehkä niin, mutta kuin kauan kroppa kestää ylikuormitusta?
Mä en oo todellakaan stressaaja, mutta välillä on kyllä aika vauhti päällä töissä ja illalla saattaa huomata että sydän hakkaa ja unta on vaikee saada. Onko tää jo hälyyttävä juttu? Onneks loman jälkeen ei oo vielä tähän pisteeseen menty :)

Tää asia tuli mieleen kun mulla ois kehityskeskustelu huomenna ja just ehdin täyttämään tarvittavat jutut järjestelmään sitä varten. Eli pitääkö esimiehen kanssa ottaa esiin tää työkuorma vai annanko vielä asian olla?

Vähän oon kahden vaiheilla, sillä tykkään työstäni tosi paljon. Mutta onhan se välillä vähän raskasta kun päivät venyy joka päästä ja jos haluun pitää nenän pinnalla, niin illalla on hoidettava sähköposteja. No rakkaudesta lajiin!

Onneks kevät on just täällä ja kohta alkaa jo hyppykausi, se jos mikä on stressinpoistaja!!! Lisäksi helmikuu on ihana, kun ei oo montaa reissua tulossa. Kotijoukot on myös paras tuki, kun pitkiä iltoja ei ikinä kommentoida. Myös hengenpelastaja on mun lähes joka-aamuinen urheilu, joten siitä en luovu :)

Ehkä siis annan asian olla ja katson miten kevät etenee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti