perjantai 20. tammikuuta 2017

Vuosi 2016 hurahti ohi.. Onks nää ne kuuluisat ruuhkavuodet?

En paljon jaksa menneitä miettiä, vaikka joskus ehkä pitäis. Vois vaikka ottaa oppiakin omista virheistä 😆
Nyt siis pikakelaus viime vuoteen... Koko mun ura otti yllättäen ihan uuden suunnan digitalisaation maailmaan, kun mut valittiin tätä muutosta vetämään. Enpä ois arvannut. Ehkä tää oli se suurin juttu viime vuonna! Tän seurauksena oon oppinut about miljoona uutta asiaa ja tutustunut niin moneen mielenkiintoiseen tyyppiin Suomessa ja maailmalla. Yhtäkkiä ihan uusia ovia on auki ja mulle uusilla aloilla. Mä oon tosi kiitollinen teille kaikille kenen kanssa oon digi-aihetta puuhannut. Oon saanut niin avoimen ja lämpimän vastaanoton ihan uutena tulokkaana digi-alalla, että en ois arvannut. Mua oikeesti jännitti miten pääsen tähän hommaan mukaan, mutta se onkin käynyt yllättävän helposti ja oon saanut apua ja tukea aina tarvittaessa.

Ennen tätä vuotta pohdin kovasti oliko virhe suunnata ydinvoima-alalle kun se on aika rajoittunut alue uusien haasteiden osalta. Nyt on ihanaa nähdä että näitä rajoitteita ei enää ole (vaikkakin tuo kotipesä löytyy edelleen ytimestä 😀).
No digin lisäksi tuli taas yksi opiskelu tehtyä, eli eMBA kun bisnes-aiheessa oon halunnut itseäni kehittää.
Perhe kasvoi koiralla ja nuorin lapsonen aloitti koulutiensä. Siis iso helpotus kun ei tarvitse enää ruuhkassa hikoilla et ehdinkö päiväkotiin ajoissa...
Maailmaa tuli nähtyä enemmän kuin ikinä ja ehkä opin taas arvostamaan omaa Suomen maata hiukan enemmän.
No siinä se, reflektointi hoidettu ja täysillä eteenpäin.

PS. Kun tähän vauhtiin lähtee niin en voisi kuvitellakaan paluuta entiseen, oon sen verran vauhti-addikti 😎
PPS. Kiitos kaikille mahtaville kollegoille ja yhteistyökumppaneille ympäri maailman, just te olette tehneet mun vuodesta ihan huipun!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti