lauantai 7. tammikuuta 2017

Jännitti taas niin hel.......

Mä oon positiivinen ihminen mutta silti elämä välillä pääsee yllättämään.
Päätin aamulla lähteä kukonlaulun aikaan kohti Oahun pohjois-osaa ja Pacific Skydive hyppykeskusta. Meidän 4 viikon loman aikana en oo vielä päässyt hyppäämään koneesta, vaikka aika monta lentoa on tullut kerättyä... No aamulla lähdin yrittämään, pääsisinkö taivaalle pitkästä aikaa. Musta tuntuu että jokaisella DZ:lla on vähän omat vaatimuksensa, mutta pääsin kuin pääsinkin paperien tsekkauksesta läpi ja taivaalle. Tutustuin myös uusiin hyppääjiin ja sain seuraa hypyille.
Mua jännitti niin kauheasti että jalat veti veteläksi hypätessä! Kolmeen kuukauteen eka hyppy ja ihan vieraalla DZ:lla. Toi jännitys on niin siistiä ja nauroin ääneen melkein koko hypyn ajan kun se vaan oli niin pelottavan ihanaa!!! Tää oli myös mun 300 hyppy, joten ei hetkeen unohdu 😆
Tästä aamusta alkoi yx mun elämän parhaista päivistä. Hyppyjen jälkeen löytyi täydellinen ranta ja se oli käytännössä autio, tutustuin hawaijilaiseen perheeseen ja sain vinkin hyvästä seafood-raflasta. Näin päädyin syömään yhtä parhaista katkaravuista ever...
Sit vielä illalla kuutamossa porealtaaseen ja lasi valkkaria. 
Kyllä elämä taas yllätti mut positiivisesti, tästä on hyvä jatkaa taas kohti uusia seikkailuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti