sunnuntai 29. tammikuuta 2017

Fitbit: hätkähdyttävää asiakaspalvelua!

Oon kuullut paljon positiivista Fitbitistä ja itse oon kyllä tykännyt tätä aktiivisuusranneketta käyttää. Mutta nyt tuli ongelma vastaan kun ranneke ei synkannut puhelimen kanssa. Kokeilin kaikkee mahdollista nollasmisesta appsin uudelleen asentamiseen.
Kun ei onnistunut, niin otin yhteyttä Fitbitin asiakaspalveluun Twitterissä. Siellä tsekattiin vielä et oon yruttänyt kaikkea ja sit ilmoittivat että lähettävät mulle uuden rannekkeen.
Ei tarvinnut mun käydä missään tai tehdä mitään, ilmoitin vaan osoitteen ja DHL toimitti mulle viikossa uuden!
Tyypillisesti tilanne ois vaatinut rannekkeen toimittamista johonkin ja pitkää selvittelyä. Olin siis tosi yllättynyt miten tää hoitui ja tuun kyllä mainostamaan tätä asiakaspalvelua ja Fitbitiä muillekin 😊 Ottakaapa suomalaiset firmat oppia tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti