tiistai 24. tammikuuta 2017

Ehkä en tänäkään vuonna saa "vuoden äiti" palkintoa...

Tapahtuipa tällä viikolla.. sekä mä että mies jouduttiin samaan aikaan työmatkalle. No mun reissu oli onneks vaan 2 päivää, mutta mummo ja vaari oli tietty reissussa samaan aikaan. Joten pyysin veljen meille lapsia hoitamaan.
Ekana meidän nuorin myöhästy (taas kerran) koulusta, vaikka oli valmiina lähtöön ihan ajoissa. No open kanssa pohditaan kovasti miten saatais tuo kuopus ajoissa kouluun.
Sit seuraavaks oli koira karannut ja hälyytin serkun sitä metsästämään. Koira saatiin kyllä kotiin mutta asuinalueen aktiiviset aloitti keskustelun asiasta fb-ryhmässä. En oikein tiedä miten tähän suhtautua... Hienoa että apua löytyy kun sitä tarvitaan ja viesti saadaan perille tavalla tai toisella. Tykkään kovasti meidän asuinalueesta. Mutta tietty löytyy niitä syyllistäjiä, jotka alkaa heti huutelemaan somessa. Nytkin yksi tällainen tapaus oli jo tulossa haastattelemaan meitä kun jätetään koiramme heitteille!!!
Ainakin mulla on puuhaa aidan korotuksessa taas kerran kun tuo meidän haukku löytää koloja mistä karata 😂
Mutta siis kaikki tää säätö tapahtui mun vetäessä workshopia Puolassa isolle jengille. Multitasking onnistuu, mutta välillä ihmettelen miten nää jutut tapahtuu just aina kun oon reissussa.
Ei siis tuu 2017 olemaan mun loistovuosi äitinä, mut edelleen lapset sanoo mua maailman parhaaksi äidiksi ja se riittää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti