tiistai 17. lokakuuta 2017

Onko sulla yhtä hyvä harrastus kun mulla?

Ajoinpa yhtenä lauantaina Fuengirolasta Sevillaan hyppäämään. Meillä on talo Fugessa ja Sevillaan ajelee pari tuntia, joten syyslomalla lapset isovanhemmille ja mä hyppäämään! Skydive Spain hyppykeskuksesta en tunne ketään, mutta sehän ei oo ikinä ennenkään haitannu 😊 Yhden hypyn ehdin totuttelemaan ja sitten löytyi hyppykavereita. Hypättiin pienemmissä ja isommissa ryhmissä ja olipa kivaa.
Iltapäivällä huomasin että Hotels.com oli lähettänyt sähköpostin et mun majoitus oli peruuntunut. Mä olin siis yhtäkkiä ilman yöpaikkaa!!!
No sanoin asiasta uusille hyppykavereille ja niillä sattuikin olemaan yksi ylimääräinen sänky vuokrakämpässä. Sinne mä siis päädyin nukkumaan, eikä kukaan huolinu mitään maksua. Hyppypäivän päätteeksi oli grillausta ja siihenkin kutsuttiin mukaan. Kyllä tää laskuvarjohyppy-perhe on vaan ihan huikee juttu!!!
Seuraavana päivänä multa tuli yks tyyppi kysyyn et ootko sä se suomalainen tyttö joka hyppää hyvin hetukkaa (pää alaspäin)??? Mä sanoin et oon kyl Suomesta ja hyppään hetukkaa, mut en mä hyvä oo... Joku kenen kans olin hypänny, näytti videoita jengille ja olin ilmeisesti onnistunu kerrankin 😂😂😂
HUIKEE reissu!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti