keskiviikko 9. marraskuuta 2016

Puhelin vaihtoon eli koko elämä uusiksi 😊

Mä menin ja muutin elämäni… vaihdoin Applesta Samsungiin ja ostin vielä Fitbitin!
Ehkä tää puhelimen vaihto oli vaikeempi ( ja täytyy tunnustaa että kannan edelleen vanhaa iPhonea mukanani ihan ”just in case”. Tää on helpottanut mun siirtymistä uuteen.
Olin tunnollinen Apple ihminen kunnes mua alko ärsyttämään sen suljettu ympäristö. Halusin älykellon urheiluun mutta en Apple watchia. No päädyin siis mulle isoon muutokseen!
Ehkä kaikki ei tajua kuinka isosta asiasta on kyse, mut mun puhelimessa on mun koko elämä. Siellä on valokuvat, matkaliput ( ja mä matkustan aika paljon), hotellivaraukset, KAIKKI työjutut, some kontaktit ( tuhansia eri kanavissa) ja puhelin on mun linkki maailmaan.
No nyt reilun viikon jälkeen alan tottumaan uuteen elämääni Samsungin kanssa ja ehkä vielä jonain päivänä jätän ton iPhonen käsilaukusta kotiin 😂

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti