lauantai 19. marraskuuta 2016

Miltä tuntuu olla kotona työreissun jälkeen?

Mulla on ihana tilanne elämässä kun saan tehdä duunia mikä motivoi mua ja saan myös yhdistää tähän perheen ja omat harrastukset.
No työmatkoja tulee aika paljon ja välillä on vaikee tulla kotiin niiden jälkeen. Oon työmatkoilla vastuussa vain ja ainoastaan itsestäni, eikä mun tarvii huomioida ketään muuta. Ruokaa saa raflasta ja joku muu siivoaa. Sit kun tuun kotiin niin mun aikaa vaatii duunin lisäks moni muu ja
kämppäkin pitäis siivota, pyykit pestä, ruokaa laittaa,... Joskus on siis vaan kertakaikkiaan uuvuttavaa olla kotona reissujen jälkeen.
No tällä kertaa oli fiilis ihan päinvastainen! Oli IHANAA päästä kotiin siivoomaan, lenkittään koiraa ja vaan touhuileen. Mulla on ollut niin hyvä fiilis olla kotona, et tanssittiin lasten kanssa päivällä olkkarissa Vain Elämää biisien tahtiin 😊
KOTONA ON IHANAA (jopa siivota)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti