sunnuntai 13. marraskuuta 2016

Ostin Fitbitin ja mitä tapahtui?

Mulla on ollut Polarin sykemittari ja loop ja monta muuta aktiivisuuden seurantalaitetta. Nyt oon käyttänyt fitbitiä viikon ja kävellyt jo enemmän rappusia kun pitkiin aikoihin.
Mitä siis fitbitissä on mikä mua liikuttaa .. Oon muutenkin melko urheiluhullu, mutta fitbit on saanut mut taas nukkumaan enemmän kävelemään rappusia.
Normaalisti käyn salilla aamusin, mutta rappuja en juuri kiipeä. Nyt oon huomannut että kerään rappusia kun fitbit laskee ne 😂
Ja tällä viikolla sattui olemaan myös rappus-viikko. Siksi meillä oli tsemppaavia julisteita rappukäytävässä.


En vielä tiedä miten pääsen mukaan yhteisiin haasteisiin kavereiden kanssa, mutta ehkä joku osaa auttaa! Tiedän jo että Ville ja kumppanit digi-alalta käyttää fitbitiä, joten ottakaapa mut mukaan kisoihin 😊

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti