perjantai 25. maaliskuuta 2016

Toimarin tapaaminen

Mulla on tapaaminen meidän toimarin kanssa ens viikolla ja siinä pitäisi näyttää miksi just mä olisin hyvä yhteen kehityshommaan. Tähän hiukan kuvausta meidän firmasta, suurin osa mun kollegoista ei ikinä tavannut henkilökohtaisesti edellistä toimaria (joka kuitenkin oli virassaan vuosia).
En siis oikein tiedä miten suhtautua tapaamiseen: työhaastattelu vai keskustelu -tyyppisesti...
Ja miten ihmeessä voin vakuuttaa että just mä oon hyvä tähän hommaan, kun muilla hakijoilla on varmasti enemmän teknistä osaamista kyseisestä hommasta.
Tähän ei riitä perusteluksi että oon hyvä tyyppi ja saan tiimin tekemään hommia yhdessä (vaikka asia näin onkin). Ei taida myöskään olla apua periksi antamattomasta asenteesta (kuten vuorille kiipeäminen) tai rohkeudesta ja riskien arvioinnista (kuten laskuvarjohyppy).
Hyvä organisointikyky mulla on (kuten kolmen lapsen kanssa on harjoiteltu) ja muutoksia osaan vetää varsin hyvin (tämän voin näyttää jopa töiden saralta).

Miten siis saan vakuutettua että just mä ymmärrän miten liiketoiminta ja teknologia saadaan parhaiten sovitettua yhteen ja voittokortit on meidän??? Musta vaan tuntuu siltä että voisin auttaa tän palapelin ratkaisemisessa ja saada kriittisen massan mukaan muutokseen, jolloin siinä voitaisiin hyvinkin onnistua.
Ehkä mun pitäis tehdä kysely somessa ja pyytää jengiä vastaamaan mun puolesta. Näitä some-kyselyitäkin on tullut testattua. Vai tekisinkö videon periscopeen?

Taidan näyttää tän blogin meidän toimarille ja vaan kysyä että oliko vielä jotain lisäkysymyksiä vai joko sain perusteltua asiani 😊
Voin vielä lisäperusteena kertoa että oon sinnikäs ja ahkera (tein väikkärinkin töiden lomassa), joskus jopa itsepäinen... Osaan myös ajaa asiaani, kuten tulevaisuuden realtoriteknologiaa, jota oon saanut edistettyä kansallisella ja kansainvälisellä tasolla. En mä myöskään pelkää esiintymistä, joku voisi sanoa että jopa hakeudun valokeilaan (mut se riippuu tilanteesta 😎)

No ehkä mun pitää vielä vähän harkita mitä suustani päästän, mutta yleensä ottaen latelen asiat aika suoraviivaisesti turhia kaunistelematta (toiset arvostaa, toiset ei..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti