perjantai 10. tammikuuta 2020

Mitä kaikkea saa kirjoittaa blogiin?!?

Oon vuosien varrella kirjaillut tänne blogiin kaikenlaista, välillä ehkä jopa hyvän maun rajoilla 😆

Oon mm. arvostellut Fortumin päivitettyä strategiaa - jonka lukemisen jälkeen Pekka Lundmark silti valitsi mut digitalisaatiota vetämään Fortumilla...
Eli ainakaan ei voi syyttää että olisin "poliittisesti korrekti", mikä siis tarkoittaa ettei vaikeita asioita voida sanoa ääneen vaan ne piilotetaan muun höpinän sekaan.

Mut siis kun joku nostaa esiin kysymyksen: "ootko sää se Atomimummo"? Mä aina eka mietin et mitä mä nyt oon kirjaillut 😅 Onneks lähtökohtaisesti vastaanotto on ollut positiivista mun teksteihin (vaikka ymmärrän ettei kaikki voi olla aina samaa mieltä).

Mä oon aina sitä mieltä että totuus ja avoin keskustelu johtaa parhaaseen lopputulokseen!
Sofigatella on arvot onneksi tähän sopivat: dare, care, grow. Eli saan luvan kanssa haastaa nykytilaa ja pääasiassa ajatuksiani kuunnellaan ja kokeiluun kannustetaan 😎 Enpä ole aiemmin vastaavaa kokenut...
Varmasti mun vauhdilla raja tulee vastaan ennen pitkään, mutta nautin täysin siemauksin siihen asti!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti