lauantai 9. syyskuuta 2017

Miksi blogeja kirjoitetaan???

Tänään käytiin keskustelua blogeista ja miksi niitä luetaan. Sain kuulla luennon kuinka blogissa pitää olla hyvin mietitty sisältö... Analyyttinen ajattelija kuulemma miettii kokonaisuuden ja asian "pihvin" ensin ja vasta sitten kirjoittaa blogitekstin. Mä uskon olevani analyyttinen tyyppi, mutta kirjottelen silti just siitä mikä tuntuu hyvältä sillä hetkellä (siis ihan fiilis-pohjalta) 😁

Mun ajatukset usein kirkastuu kun kirjailen asioita tänne blogiin. Ehkä tää onkin enemmän mun oman pään tuuletusta kuin tarkoituksellista asiaa muille jaettavaksi...

Kun katselen erilaisia blogeja niin mikä ihmisiä kiinnostaa? Ainakin julkkikset ja niiden toilailut, ehkä ruoka ja elämäntaparemontointi, muoti, viihde, toisten onnistumiset ja MOKAILUT, asiantuntijatekstit, ym...

Ehkä mun elämän fokus on hukassa, mutta uskon että niin on monen muunkin ruuhkavuosia elävän ura-äidin! Mun mielestä on ihana lukea ja kuulla miten muut selviää näistä vuosista kunnialla ja ehkä jopa nauttien vauhdista. Kuinka paljon lapsiin pitää panostaa, entä uraan? Miten avioerosta selvitään, entä sukulaisista ja juhlapyhistä? Miten aika riittää sekä edistämään uraa, harrastamaan ja näkemään joskus harvoin ehkä kavereitakin?

Mä kirjailen atomimummo-blogiin kaikkea tätä ja vähän ehkä asiaakin tuolta duunin puolelta (kun se on musta tosi siistiä ja kivaakin toisinaan)...

Piristykseksi mainos maailman parhaan harrastuksen aloittamisesta (näin siis Porin Laskuvarjourheilijat mainostaa):

Onko tylsää? Haluatko päästä taivaalle tuulettumaan? Päästä stressistä? Vaihtaa vanhat kaverisi uusiin? Pilata parisuhteesi? Tee kesän paras päätöksesi ja tule perjantaina 7.7. kello 18 alkavalle laskuvarjohyppykurssille ja hyppää jo samana viikonloppuna! Tiedossa on mukavaa seuraa, raitista ilmaa ja vauhdin hurmaa! :)

https://www.facebook.com/events/1939413122972378/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti