tiistai 13. joulukuuta 2016

Työmatkoja vai kulttuuria vai molempia???

Mä rakastan matkustamista, mutta joskus täytyy tunnustaa että työmatkat joskus vähän kyllästyttää. Tai ehkä se kotoa lähteminen ei huvita, mutta kun potkaisen itseni ovesta ulos niin taas on kaikki ihan jees! Vähän sama juttu kun joillekin urheilu, lähtö on se kynnyskysymys mutta sit on siistiä kun pääsee treenaan.
Kun nyt kuitenkin työ vaatii reissaamista niin oon yrittänyt yhdistää jotain muutakin kun neukkareita ja lentokenttiä näihin matkoihin. Joskus pääsen hyppäämään jos sattuu drop zone lähelle tai katsomaan nähtävyyksiä. Nyt oon Kiinassa ja Pekingissä ois päivän pysähdys. Päätin siis aamulla aikaisin hypätä taksiin ja päästellä katsastamaan Kiinan muurin.


Meidän firman yks ruotsalainen johtaja joskus neuvoi ettei matkoilla saa suorittaa, joten yritän välillä muistaa tän neuvon 😆
Vaikkakin hoidan aina duunit ja meilit myös matkustaessa, enhän mä ehtis muuten tekemään mitään!
Tää on mun tapa pitää yllä hyvä fiilis ja hoitaa työni hyvin ilman stressiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti