torstai 15. joulukuuta 2016

Joogaan hurahtanut...

Mä en oo ikinä ollut mikään rauhallinen tyyppi, vaan nautin enemmän vauhdista ja jännityksestä kun rentoutumisesta. Nyt Yogaia on muuttanut mua ja mun suhtautumista omaan kehoon. Toki elämäntilanne myös vaikuttaa tähän, mutta erityisesti viimeiset kuukaudet oon harrastellut joogaa ja koko kroppa on muuttunut elastisemmaksi. Aiemmin jaksoin venytellä ehkä kerran viikossa ja vaan perus reidet ja pakarat 😂
Nyt tuntuu että jos jää päivä väliin etten ehdi yhtään joogaamaan niin on ihan tukkonen olo. Eilen oli vähän tapahtumia ja jäi jooga väliin joten tänään lentokoneessa yritän availla lonkkia ja hengitteleen selkään pituutta. Vähän on ahdasta pienessä penkissä!
Kaiken mahdollistaa Yogaia, kun se kulkee padilla mukana ja latautuu hitaammassakin verkossa. Siellä myös löytyy lyhyempiä settejä, joten tekosyy kiireestä ei auta. Aina löytyy 15min aikaa itselle 😊
En mä vielä kovin hyvä oo, mutta kroppa on kyllä jo muuttunut paljon mukavammaks käyttää ja elää. Meillä kuitenkin on vaan tää yks kroppa ja siitä pitää huolehtia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti