torstai 19. joulukuuta 2019

Kellä on data oikeesti hanskassa?!?

Tätä aina välillä ihmettelen kun sattuu ja tapahtuu.
Tällä viikolla hyvä (tai ehkä huono) esimerkki sattui, kun mulle tuli paperinen sähkölasku osoitteeseen missä en oo asunut yli kahteen vuoteen!
Eli ei edes mun edelliseen osoitteeseen vaan vielä vanhempaan.
Kysyin myös että miksi mulle lähetetään paperilasku, mutta kuulemma muuton yhteydessä on sopimus uusittu ja oletus on aina paperilasku (vaikka mulla oli aiemmin suoraveloitus tai sähköinen lasku).
Aika erikoista nykypäivän platformien maailmassa ettei CRM pysy perässä...

No toinen (positiivisempi) yllätys tuli tänään kun BitFactor niminen firma, jonka kanssa oon tehnyt yhteistyötä pitkään, osasi lähettää mulle joululahjan uudelle työpaikalle!
Ainakin mua vakuutti tää BitFactoryn datan hallinta! Aika harvalla firmalla on oikeesti kumppanien data siinä kunnossa että muutoksissa pysytään mukana, tai ainakin dataa on yleensä niin monessa paikassa manuaalisesti päivitettävä mä, että johonkin jää virhe....

No oon nähnyt haastavia ympäristöjä ja todellisuus on usein monien järjestelmien viidakko! Onneksi saan auttaa asioiden korjaamisessa. Data on pop 😆




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti