maanantai 5. elokuuta 2019

Kuuluuko loma suunnitella ja aikatauluttaa?!?

Mä oon vähän suorittaja ja ADHD-tyyppi, joten oon tottunu suunnitteleen lomillekin paljon ohjelmaa. No tänä kesänä kävi toisin... Espanjan lomalla piti tehdä kaikkee, mut toi mieheni jätti varpaan oven väliin, joten se melkein irtosi ja tikattiin takas kiinni. Eli kävely, uinti ja kaikki urheilu oli poissa pelistä 😅
Sit kun tultiin Suomeen niin vika lomaviikko haahuiltiin ilman suunnitelmia ja päädyttiin Hankoon hyppeleen lentokoneesta. Sieltä eksyttiin Turkuun ja nukuttiin hyppykerholla ihan kahdestaan. Sit eksyttiin Raumalle ja käytiin mun ex.duunia tsekkaan Olkiluodossa! Sieltä Jämsään mökille, mistä kotikautta toiselle mökille Nummelle.
Tän koko reissun meidän uusi koira raahattiin mukana 😂😂😂 Ei ihme et se päätti rakastua autoon, jotta sitä ei ainakaan unohdeta mihinkään!!!
Ihan huikee fiilis kun aamulla heräät eikä oo mitään ajatusta mihin illaksi päädyt. Uusi vapauttava kokemus mulle. Ehkä nyt jaksaa taas duunia...






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti