keskiviikko 21. marraskuuta 2018

Kuinka paljon epävarmuutta on mielekästä kestää duunissa?

Mä oon vuosien varrella kirjottanut positiivisia ja negatiivisia juttuja duunistani. Oon esim. epäillyt uutta strategiaa muutamia vuosia sitten, mutta myös jatkanut mun huippuhetkiä duunissani.
Seuraavaksi mulla on vuorossa tilanne uudesta organisaatiosta. Mun tämän hetkinen rooli loppuu 31.12.2018, ja nyt ollaan kasaamassa aivan uutta "business technology" yksikköä. Hyppäsin tähän hommaan melkein 3 vuotta sitten ja jätin "oikean työni" ydinvoimapuolen tutkimusjohtajana tän vuoden alussa.
Nyt on siis täysin auki minkä roolin voisin saada uudessa organisaatiossa.
Ehkä tällainen katkos on hyvä uralla, sillä se laittaa tosissaan miettimään mitä haluan uraltani.

Mietin kovasti et mitä haluan tehdä seuraavaksi, missä roolissa ja millä alalla. Toisaalta meilla on tosi mielenkiintoinen data & analytiikka osaamiskeskuksen rakentaminen kesken, mutta toisaalta voisi olla mahdollista tsekata jotain ihan uutta vaihteeksi.
AI koulutukseen AaltoEE:ssä juuri Ilmoittauduin, ja IMD:lläkin kävin vaihteeksi, joten ainakin opintoja on taas tiedossa...
Onneks oon aika rohkea ja uskallan hypätä tuntemattomaan (tai ulos lentokoneesta), joten avoimin mielin eteenpäin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti