perjantai 20. heinäkuuta 2018

Miten nauttia lomasta jos tietää ettei asiat töissä etene???

Mä oon kohtuullisen hyvä lomailija. Mut mun lomafiilis meinaa välillä laskea jos hommat duunissa ei etene sillä välin. Tällekin kesälomalle olin suunnitellut yhtä rekrytointia, platformin edistymistä, koulutuksen suunnittelun jatkumista ja muutamaa muuta juttua. Mut jostain syystä aina iskee hommat takapakkia kun oon lomalla. Viimeksi kävi ihan samanlailla, joten ehkä mun ei vaan kannata yrittää saada asioita eteenpäin jos en oo itse paikalla niitä edistämässä...
Taidan olla liian tunnollinen työntekijä, mut yritän ottaa iisimmin nyt ja keskittyä lomailuun. Onneks mun loma sisältää kaikkee extremee, kuten laskuvarjourheilua verkkosukkiksilla!!!
Ei se duuni mua kaipaa 😎



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti