tiistai 24. huhtikuuta 2018

Kevätflunssa ja töitä...

Mä oon NIIN huono sairastamaan ja oon jo toisen kerran flunssassa tänä keväänä! Ei vaan jaksa tehdä mitään ja väsyttää ihan sikana. Mun tekis mieli lenkille ja töihin ja touhuamaan kaikenlaista.
Mutta tänään mulla on niin aivot väsyneet et oon tosi hitaalla ja kun nousen sohvalta niin pyörryttää...

Johtuukohan tää flunssan sairastaminen siitä etten oo niin stressaantunu kun yleensä? Vai onko mun kunto laskenut radikaalisti? Mä oon tosiaan osannut viime aikoina ottaa paljon iisimmin kun pitkiin aikoihin ja nautin tästä rauhallisesta fiiliksestä (vaikka flunssa vaivaakin).

Mu suurin stressin aihe on tällä hetkellä asumiskuvio, sillä oma kämppä Keravalta on just menossa myyntiin ja on ihan auki että mihin sitä sitten muuttaa. Mutta töissä oon osannu olla melko stressittömänä vaikka duunia on ollu kauheesti viime kuukausina. Onneks matkustamista oon onnistunut välttelemään :)

Mä kyllä uskon että työstressi vähenee kun ollaan siirrytty tällaiseen joustavaan työntekomalliin. On ihan mahtavaa kun töitä voi tehdä etänä kun sille on tarve. Tän joustavuuden vuoksi on kivaa mennä toimistolle tekeen yhdessä duunikavereiden kanssa kiinnostavia juttuja.
Yksi asia kyllä vähän mietityttää: Miten erottaa nykyaikana työajan ja vapaa-ajan??? Kun työnteko on hyvin joustavaa, niin milloin sitä tulee oltua vapaalla? No ainakin hyppypäivinä Utissa ja lasten kanssa touhuillessa työasiat saa odottaa. Kaikkien tulee vaan muistaa että tasapaino on tärkeää :)

Enää ei ole tällainen fiilis...
https://www.youtube.com/watch?v=0VSvOyHDp7E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti