maanantai 19. maaliskuuta 2018

Jännittävä aamu Brittien suurlähetystössä...

Oon just matkalla Helsinkiin puhumaan itsestäni Women in Technology tilaisuuteen. Kääk!!!
Mä voin puhua lähes mistä aiheesta tahansa, mut itsestäni en oo koskaan puhunut...
Suunnittelin ajavani sinne aamulla, mut tietty oon taas vähän viimetipassa. Meikit ja kengät oli jääny Espooseen (missä siis asun joka toinen viikko). Löysin onneks meikkejä ja vähän liian korkeet kengät 😅 Tsekkasin kotoa lähtiessä et myöhästyn varmasti autolla, mut saattaisin ehtiä sopivasti junaan Keravalta. No tuli niin kiire et auto jäi vähän hassuun paikkaan (saas nähdä tuleeko sakot) ja jouduin juokseen näillä liian korkeilla nilkkureilla junaan... Mut ehdin 😊
Nyt siis suurlähetystöön ja ihmettelemään että jaksaako joku kuunnella mun höpinöitä siitä miten mä päädyin teknologia-alalle.
Jännittää ihan sikana ja on jo valmiiks hiki tosta juoksusta! Ihan MAHTAVAA 😂😂😂
Tässä vähän kuvamateriaalia mun esityksestä (laskuvarjohyppäämisestä on videomateriaalia)...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti