keskiviikko 24. tammikuuta 2018

Pääsin vetämään ihan mun näköisen seminaarin :)

Tänään päivä meni Tukholmassa Energiforskin seminaarissa. Aiheena oli ydinvoima-alan digitalisointi.
Jotenkin mä olin joutunut juontohommiin ja sain siis moderoida koko homman. Tietty mulla oli omakin esitys ja puhuin tällä kertaa muutoksen johtamisesta ja digitalisaatiosta isoissa firmoissa.

Kyllä on vaihteeks kiva olla näissä hommissa, kun saa kysellä esittäjiltä hyviä ja HUONOJA kyssäreitä ja voi vähän sekottaa pakkaa :)

Aamupäivällä oli kansainvälisiä esityksiä ja laajemmin digitalisaatiosta. Iltapäivällä taas fokusoidumpia esimerkkejä ja demoja. Tosi kivan onnistunut päivä ja noin 100 osallistujaa kaikista Suomen ja Ruotsin ydinvoima-alan toimijoista.
Tuli taas se fiilis että palasin juurilleni. Täällä mut tunnetaan ja mua arvostetaan. Tuolla digi/IT-maailmassa mua kyseenalaistetaan paljon enemmän, joten se on paljon rankempaa.
No välillä on hyvä palata juurille, niin jaksaa taas vääntää ja johtaa muutosta.

Enää mun pitäis oppia ruotsia niin voisin paremmin tässäkin maassa toimia ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti