perjantai 19. tammikuuta 2018

Ihmissuhteita ja ulkopuolisuuden tunnetta...

Varmaan kaikilla eronneilla ja uuden kumppanin löytäneillä on erilaisia haasteita sopeutua uuteen tilanteeseen.
Mun tilanne ei varmasti paljoa poikkea muista, mutta mulle tää on uutta.
Eli miesystävän 3 lasta on mulle mukavia ja myös ex.vaimon kanssa voidaan olla sivistyneesti.
Tänään olin tukemassa tätä miesystävää hautajaisissa (missä siis olivat myös ex.vaimo ja lapset mukana). En tuntenut juuri ketään mutta yritin parhaani mukaan käyttäytyä sopivasti. Mihin väliin minun pitikään saattueessa asettua? Mihin voisin istua? Mikä rooli on ex.vaimolla, joka on kuitenkin lasten äiti? Kaiken lisäksi koko perhe puhuu ruotsia (ja mä en).
No tunteehan sitä itsensä ulkopuoliseksi väkisinkin, mutta ei kai sille voi mitään?? Onneksi kukaan ei oo ilkeä, vaan yritetään kaikki parhaamme tulla toimeen.
No nyt oon kotona omien lasten kanssa ja ainakaan täällä en oo ulkopuolinen 💙
Sitäpaitsi kaikki selviää kun lenkkeilen ja vuodatan Apulantaa luureista 😂

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti