perjantai 3. marraskuuta 2017

Saako avioerosta kirjottaa vai onko tää edelleen tabu?

Mä olen siis eroamassa miehestäni (joka siis on tämän asian myös sosiaalisessa mediassa avoimesti kertonut). Mietin pitkään että voinko aiheesta kirjottaa, ja päätin että voi!

Me oltiin naimisissa vuodesta 2005 saakka ja parisuhde on nähnyt ylä- ja alamäkiä. Huippuna tietty 3 ihanaa lapsosta 😊
Keväällä mulla alkoi aika paha ahdistus ja kesä vietettiin erillään. Mulla oli paras ja hauskin kesä pitkiin aikoihin. Jos edellisenä kesänä (ja talvena) tein hulluna duunia, niin nyt päätin myös nauttia elämästä... ja laskuvarjohyppäämisestä. Sain ihania uusia ystäviä ja kävin tsekkaamassa myös uusia hyppypaikkoja Unkarissa ja Virossa. Pääsin pitkästä aikaa eroon suorittamisesta ainakin hetkeksi ja se tuntu tosi hyvältä.
Vaikka eroaminen mietityttää ja käytännön järjestelyt on hankalia, ja on kurjaa satuttaa mahtavaa ihmistä kenen kanssa oon elämäni jakanut, niin en oo katunut tätä ratkaisua.
Yksi kollega kysyi just että johtiko mun ihan hullu työkuorma tähän eroon, mutta sitä en usko. Ennemminkin yritin työllä täyttää elämääni kun siitä jotain puuttui (vaikka en asiaa silloin tajunnut).
Mä näen että onnistuttiin liitossa ja oltiin onnellisia. Nyt on vaan aika siirtyä eteenpäin ja jatkaa elämää uuteen suuntaan.
Mä toivon että me ollaan ystäviä tulevaisuudessa ja molemmat löytää uuden rakkauden (ihan vaan vinkkinä fiksuille naisille et tuolla on yks huippu tyyppi vapaalla jalalla).
Eihän tää helppoa oo, mutta avoin keskustelu ja halu laittaa lapset etusijalle, auttaa kovasti.
Kiitos ja anteeks!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti