perjantai 3. marraskuuta 2017

Mikä tekee duunista oikeen just mulle???

Mä oon tykännyt työstäni lähes aina (ehkä ekoja vuosia lukuun-ottamatta, kun olin hyvin vanhanaikaisessa organisaatiossa). Nyt oon taas alkanut pohtimaan että mitä duunilta haluun. Oon pohtinut mun palkkaa (erityisesti kun tiedän että suuri osa mun kollegoista digi-puolella saa paljon parempaa liksaa).
Ja myös tämä sijainti mietityttää, kun asun Keravalla ja työpaikalle on liian pitkä matka.
Kuinka kauan inspiroiva työ riittää ja missä vaiheessa nämä asiat vie voiton?!?
Viime aikoina asia on taas noussut mieleen kun käyn läpi avioeroa. Parempi palkka ja helpompi duunimatka vois motivoida aika pitkälle...
Mä oon sitoutunut vetämään 3-vuotisen muutosohjelman (josta on puolet jäljellä). Mutta toisaalta meitä vetäjiä aloitti 5 ja nyt jäljellä on alkuperäisistä 2. Ja ainoastaan minä vedän rinnalla aivan erillistä "oikeaa rooliani".
Mitenköhän siis jaksan motivoida itseäni vielä 1,5v?
PS. Rankka viikko onneksi kohta takana 😊

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti