maanantai 8. elokuuta 2016

Mitähän mulle tapahtuu tulevaisuudessa?

Viikonlopun siivouksessa tuli heitettyä paljon kirjoja pois (mikä on muuten ihan tyhmää, kirjat pitäisi aina saada keirrätettyä mutta kukaan ei tunnu niitä ottavan vastaan). No samalla löytyi kirjahyllystä tarot-korttipakka. Kiinnostus heräsi ja testasin kortteja (luin ohjeita tietty netistä).
En mä tästä ehkä saanut tulevaisuuttani auki, mutta tulipa opeteltua vähän tätäkin asiaa...

En oo viime aikoina päässyt testaamaan mitään kauheen mullistavaa, joten pitää pienistäkin uusista jutuista yrittää saada kiksejä :)
Ehkä tästä ei ihan adrenaliiniruisketta tullut, mutta mukava kesäilta ulkona tuon mieheni kanssa kun lapset oli poissa kotoa.

Pitää keksiä taas uusia jännittäviä ja virkistäviä juttuja tässä kun kesäloma on loppu ja töihin saa palata. Mun duuni onneks on kivaa, mielenkiintoista ja haastavaa, joten mä meen töihin täynnä jännitystä ja intoa. Tarot-kortit ei kertonu mulle mitä syksy tuo, mutta se oliskin tylsää jos ei tulis mitään yllättävää!!!
Kaikilla ei taida olla yhtä hyvä tilanne, mutta omalla asenteella voi innostua ihan perusjutuistakin...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti